Доставка
Ми співпрацюємо з кур'єрськими компаніями нова пошта та укрпошта.
Замовлення відправляємо як по Україні, так і за кордон.
Способи доставки по Україні:
- Нова Пошта.
Відправка через кур'єрську службу Нова пошта здійснюється щодня Пн-Пт о 18:00.
Надсилаються замовлення, оплата за які надійшла у період з 13:00 вчорашнього дня – до 13:00 сьогоднішнього дня.
З умовами та тарифами компанії ви можете ознайомитись на сайті https://novaposhta.ua
- Укрпошта
Відправлення через кур'єрську службу Укрпошта здійснюється 3 рази на тиждень ПН, СР, ПТ о 18:00
Надсилаються замовлення оплачені до 13:00 в день відправлення.
З умовами та тарифами компанії ви можете ознайомитись на сайті https://www.ukrposhta.ua/ua
- Самовивіз із магазину за адресою: м. Київ вул. Оболонська, 29 (Поділ)
Якщо ви хочете оформити замовлення на сайті, вказавши спосіб доставки «Самовивіз» то погодьте з менеджером час забору, щоб склад встиг зібрати замовлення до вашого прибуття.
Способи доставки за кордон:
Доставка за кордон здійснюється транспортною компанією Укрпошта
При оформленні замовлення оберіть спосіб доставки «Міжнародна доставка»
За умовами компанії доставка оплачується під час відправлення замовлення, відповідно ми додаємо її до підсумкової суми замовлення, яке ви оплачуєте перед складання.
Вартість доставки залежить від габаритів та ваги посилки, після оформлення менеджер розраховує її за допомогою калькулятора на сайті перевізника.
Дізнатись вартість доставки ви можете на сайті перевізника https://calc.ukrposhta.ua/international-calculator
Під час акцій та розпродажів термін складання замовлень може збільшитись до 2-3 робочих днів.
Здійснюється у порядку черги оплати.
Ми можемо контролювати лише терміни складання замовлень та не несемо відповідальності за роботу транспортних компаній. Будь ласка, самостійно відстежуйте своє замовлення за трек-номером!
Трек-номер ви можете знайти в особистому кабінеті на нашому сайті після відправлення замовлення, якщо ви не зареєструвалися на сайті, то запросіть трек номер у менеджера будь-яким зручним способом.
У транспортних компаній іноді бувають збої. Якщо в деталях доставки ви бачите, що посилка знаходиться в якомусь транзитному пункті більше доби, зателефонуйте на гарячу лінію і повідомте про це. Вони оперативно зв'яжуться з цим пунктом і прояснять ситуацію.
Номери гарячої лінії транспортних компаній:
- Укрпошта: 0-800-300-545
- Нова пошта: 0-800-500-609
- Міжнародна доставка: уточніть номер телефону пошти у вашій країні.